Heb je een klacht over onze online service, product of het bestelproces? Laat het ons dan weten. Wij zijn erg benieuwd naar de dingen waar je ontevreden over bent. Slijpwinkel is continu opzoek naar nieuwe mogelijkheden om

Klacht over online service

Meld je klacht via ons online klachten formulier. Voeg je factuurnummer toe aan je formulier. Als wij jouw klacht in behandeling nemen volgen we de wet over online koop. We doen ons best om je klacht zo snel mogelijk te beantwoorden.

Klacht over slijpsteen

Laat ons weten wat er mis is met de slijpsteen die je van ons ontvangen hebt. Misschien hebben we per ongeluk de verkeerde slijpsteen naar je opgestuurd of misschien merk je dat het product beschadigd is. Laat dit dan zo snel mogelijk weten door contact met ons op te nemen via het contactformulier. Is de slijpsteen beschadigd geraakt bij het uitpakken of na het uitpakken van de steen? Dan ben je zelf verantwoordelijk voor de schade. Het ruilen of terugsturen van de slijpsteen is alleen mogelijk als het product nog in de originele verpakking zit, voor zover dit mogelijk is. Gebruikt de slijpsteen niet meer als dit niet nodig is als je het niet meer wilt houden.