Bij Slijpwinkel vinden we klantenservice erg belangrijk. Naast dat we het erg leuk vinden om met jou in contact te komen willen we je de een fijne winkelervaring bieden. Vind hier de gegevens om met ons in contact te komen.

Als je online iets besteld, dan verwacht je er natuurlijk zo min mogelijk naar om te hoeven kijken. Bij Slijpwinkel nemen we je al deze zorgen uit handen en nodigen we je uit om met een gerust hart in onze online winkel je slijpsteen te kopen. Hieronder leggen we je uit wat je van ons mag verwachten.

Vandaag besteld, vanaf morgen in huis

Jouw order komt na je aankoop direct in ons systeem te staan. Het online systeem verwerkt je order razendsnel en dat biedt een aantal voordelen, namelijk:

  • Als je op een werkdag voor 16:30 bij ons bestelt, dan heb je het de volgende dag al binnen. (dit is alleen mogelijk als het product op voorraad is)
  • De meeste slijpstenen van Slijpwinkel worden gratis bezorgd, dus kan je gerust uitgaan van onze eerlijke prijzen.
  • Er wordt standaard bezorgd met DHL, maar als je liever gebruik maakt van een andere service kan je hier contact met ons opnemen.
  • 30 dagen bedenktijd om je bestelling naar ons te retouren.

Slijpsteen niet meer op voorraad?

Als een slijpsteen niet meer op voorraad is, dan staat dit vaak op de productpagina van de slijpsteen vermeld. Wij doen ons best om de voorraad van iedere slijpsteen zo snel mogelijk weer aan te vullen. Wil je weten wanneer de voorraad weer wordt aangevuld? Neem dan contact met ons op. Wij reageren op werkdagen vaak al binnen enkele minuten.

Online een slijpsteen bestellen bij Slijpwinkel.nl

Een slijpsteen bestellen doe je als volgt:

  1. Ga naar www.slijpwinkel.nl
  2. Klik bovenaan de pagina op Bekijk Onze Slijpstenen om ons assortiment te bekijken.
  3. Klik hierna op het plaatje van een slijpsteen om de beschrijving over de steen te lezen.
  4. Als je een slijpsteen wilt kopen, dan klik je op In Winkelmand om de slijpsteen toe te voegen aan je winkelmand. Je kunt er hier ook voor kiezen om meerdere slijpstenen tegelijk aan te schaffen door op + te klikken.
  5. Je kunt er nu voor kiezen om verder te winkelen of om door te gaan naar het afrekenscherm.
  6. Ga door naar het afrekenscherm door rechtsboven op de winkelwagen te klikken en daaronder op AFREKENEN te klikken.
  7. Vul nu je naam, adres, e-mailadres en telefoonnummer in. Wij hebben deze gegevens nodig om de bestelling naar je op te sturen en om je in te lichten over de status van je verzending.
  8. Kies onderaan het scherm voor je gewenste betaalmethode; IDeal, Mister Cash/ Bancontact.
  9. Controleer je bestelling nog een keer.
  10. Klik nu op Bestelling Plaatsen om door te gaan naar het betaalscherm.

De bezorging van jouw slijpsteen online volgen.

Nadat jouw bestelling geplaatst is ontvang je hier direct een bestelbevestiging van op het opgegeven e-mailadres. Vervolgens zullen wij je op de volgende manier op de hoogte stellen van de status van jouw verzending:

  1. Zodra wij jouw bestelling gaan inpakken sturen wij je direct een e-mail met een track & trace code.
  2. Met deze e-mail kan je zien waar jouw bestelling zich op dat moment bevindt.
  3. Jouw slijpsteen is nu gereed voor verzending.
  4. Rond 16:30 zullen wij jouw bestelling afgeven aan de postbode. Meestal geven wij het af aan DHL, maar als je liever gebruik maakt van een andere koerier zoals PostNL kan je dit vragen door contact met ons op te nemen.
  5. Wanneer jouw pakketje is gescand door de koerier zal je merken dat de status van jouw verzending is aangepast in de track & trace pagina.
  6. Jouw bestelling met de slijpsteen is nu verwerkt door de koerier.
  7. In de track & trace pagina kan je zien wanneer verwacht wordt om jouw bestelling af te leveren.
  8. Vervolgens zal jouw bestelling worden afgehaald door een nieuwe koerier in het sorteercentrum van het postorderbedrijf.
  9. De verzending met jouw slijpsteen is dan onderweg naar jouw afleveradres.
  10. De meeste slijpstenen dienen aan de deur te worden aangenomen en passen dus vaak niet door de brievenbus.
  11. Zodra jouw slijpsteen is bezorgd kan je dit zien in jouw persoonlijke track & trace pagina van Slijpwinkel.

Controleer je bestelling

Wij pakken je bestelling altijd zorgvuldig in. Hierbij gaan wij er altijd vanuit dat de verzending een zware toch tegemoet kan gaan. Het is niet de bedoeling dat jouw slijpsteen beschadigd raakt, maar helaas kan het toch eens voorkomen. Is dat het geval, laat het ons dan zo snel mogelijk weten door contact met ons op te nemen. Wij doen ons best om dit probleem zo snel mogelijk voor je op te lossen.

Je kunt jouw slijpsteen terugsturen naar ons adres op eigen kosten. Een retourzending aanmaken kost €4,95.

Het ruilen of terugsturen van jouw slijpsteen kan alleen als het product ongebruikt is, in originele staat en (voor zover het nog kan) in originele verpakking zit.

Wil je jouw bestelling nog annuleren? Dan kan je op de dag van bestelling voor 16:30 contact met ons opnemen. Als de bestelling nog niet verzonden is, dan zullen wij het voor je annuleren en het aankoopbedrag terugbetalen.

Retourvoorwaarden van jouw slijpsteen

  • Je kunt jouw slijpsteen of slijpattribuut binnen 30 dagen na ontvangst naar ons retour sturen. De 30 dagen bedenktijd gaat dus pas is als je de slijpsteen ontvangen hebt.
  • Wil je jouw slijpsteen of slijpattribuut omruilen voor iets dat goedkoper is? Dan krijg je het bedrag wat daartussen zit gewoon terugbetaald op jouw betaalrekening.
  • Als je de slijpsteen of slijpattribuut retour wilt sturen, dan kan dit alleen als het product ongebruikt is, in originele verpakking zit (voor zover dat nog mogelijk is) en als het compleet is. Pak de slijpsteen daarom niet verder uit of gebruik het niet als dit niet nodig is.
  • We betalen het aankoopbedrag vaak al de dag dat wij het ontvangen hebben terug op jouw betaalrekening. We kunnen je in ieder geval garanderen dat je het bedrag binnen 14 dagen terug op jouw rekening mag verwachten.
  • Als je een volledige bestelling naar ons retour stuurt, dan betalen we je alle kosten inclusief verzendkosten terug. Het gaat hierbij om de verzendkosten die door ons gemaakt zijn om de slijpsteen bij jouw af te leveren. De verzendkosten die gemaakt zijn om de slijpsteen met (of zonder) slijpattributen naar ons retour te sturen zijn voor eigen rekening.

Hoe moet ik iets retour sturen?

Neem alsjeblieft contact met ons op voor de instructies om iets retour te sturen. Wij informeren je graag over het retour adres dat je mag gebruiken. Als je jouw bestelling alvast wilt inpakken raden we aan om het alvast goed en veilig in te pakken. Hoewel de bestelling misschien al beschadigd was op het moment dat je het van ons ontving en waarschijnlijk niet meer te gebruiken valt om opnieuw te verkopen, kunnen wij het misschien wel nog repareren. We doen ons best om alle beschadigde producten te repareren en te doneren aan een kringloopwinkel of andere instantie.